Wednesday, May 19, 2010

....Hari Lahirku....

Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan Nama Allah Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


18 Mei 2010
pada saat dan ketika ini..
bertambahlah setahun lagi usiaku

19 tahun

dan Alhamdulillah saya masih diberi nikmat untuk hidup dan merasai nikmat dan kurniaan ALLAH S.W.T

Dan ini juga bermakna diri saya makin dekat dengan kematian..
pabila merenung kembali diri
setakat dan sekadar mana amalan sepanjang saya hidup
berapa kebaikan yang sudah saya buat
ya Allah hambaMu ini masih jauh dariMu..

mungkin angka 19 merupakan angka kebebasan bagi sesetengah orang
tetapi bagi saya, ianya merupakan seperti satu pukulan
kerna sesungguhnya saya tidak mendambakan sebarang kebebasan
kerna saya sedar betapa sikitnya amalan-amalan saya
sepanjang 19 tahun saya bernafas di bumi-NYA
kerana saya sedar saya hanya seorang hamba
ALLAH S.W.T..


bila dah menginjak usia 19 tahun ini
Saya harap saya boleh menjadi matang seiring dengan perubahan angka ini
tapi matang bukan sekadar pada rupa paras, dan pengalaman
malah mesti seiring dengan percakapan dan perbuatan..
walaupun begitu, saya harap agar umur 19 akan menjadi titik tolak perubahan dalam hidup saya dari pelbagai aspek..
Agar diri saya dapat berubah menjadi seorang mujahidah muslehah...

Kepada semua sahabat-sahabat dan akak-akak yang wish..
Thank u so much...
terima kasih kerana setia menjadi peneman saya sehingga detik ini











'Thank u' to my rumate,wahi, faryhah,parhana n kawan2 searas kerana menyediakan kek ni..^^















Terima kasih jg saya ucapkan pd kawan2 sekelas kerana meyediakan kek ini..^^



I'M LUCKY TO HAVE YOU GUYS AS MY FRIENDS..^^


P.S- Doakanlah saya agar istiqamah dalam mencari keredhaan-NYA dan dalam mencari cinta ILAHI...syukran

No comments: